poniedziałek, 10 lipca 2017

Nowe hakerki?

            Ohayo! tutaj znowu Mamiku dziś przedstawię wam kilka nowych hackerek!

                                                   Pierwsza z nich to ,,Natule:

Natule hackuje na serwerze Brytyjskim, potrafi zhackować ona kamerę na waszym laptopie, telefonie, tablecie, komputerze, pisze do was wtedy jak wyglądacie, co robicie, a co jeśli nie macie kamerki? Wtedy jesteście bezpieczni, jeżeli jednak ją macie to możecie ją czymś zakleić lub nawet przykryć palcem, chyba to już lepsze od tego, żeby hacker nie podglądał? Ale gdy już włamie się nam na konto wiadomo, że zmieni status i zmienia go Ona na taki:                                                                          
"Nie jestem ofiarą użytkownika teraz mnie nie znasz, ale wkrótce poznasz"
Gdy jej konto zostało zbanowane w czerwcu w 2016 roku, założyła jak każdy hacker kolejne które nazywa się Natule! 
Niestety Natule! gra do teraz. Jej status znaczy tyle: ,,Zamknąłeś mnie raz, zamknąłeś mnie drugi raz Nie martw się dziecko ja nie gryzę" Zhackowało ona znaną yt'uberkę ,,Black Knight" Więc dobra rado ode mnie! Zakryjcie kamerkę palcem lub czymkolwiek, żeby hackerka was nie zobaczyła, jeżeli zacznie do was pisać najlepiej ją zablokujcie róbcie tak w przypadku każdego hackera.


Druga z nich to: ,,TheViolet"

Hackowanie zaczęła w Lutym tego roku na serwerze Niemieckim.
Pochodzi ona z Anglii i jest w grupie hackerskiej którą sama założyła.
Jest ona niebezpieczna bo wgrywa wirusy na komputer i wtedy dostajemy bana IP! 

Ale gdy już nas zhackuje zmienia nam tapetę z wiadomością: 
Hej Dziewczyno!
Kupienie komputera kosztuje 3.460$. To jest wirus autorstwa TheViolet.
To twój Pulpit. Ooooops? Co nigdy nie mówią diabeł i mnie nie pokazują, Ty: Freakii zła, Genista, HIIBBY NIE MOJE  ŻYCIE i KOTKOTKOT. Nasza grupa nazywa się: NSN.........
To: GruppaNigdyNieMówNigdy. Brak levela i sc i diamentów i vipa na rok. Ty!!!!!!!!!!!! 
To jest czego nigdy się nie moje okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj.
Można powiedzieć, że nie Violetove. Animacje z Violet i krew na Violet.
TOL JEST POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOŻEEEEEEEEEGNANIE!


Pewna użytkowniczka ma swoją historie z tą oto hackerką. 

Cześć Dziś powiem wam ważną informacje. Byłam w domu kuzynki gdzie grałam na moim koncie i poszłam potem się napić i wtedy kuzyn kuzynki i ona była na stronie logowania. Ciekawe to było, żeby wyłączyć komputer i wylogować się z niej. Najbardziej ciekawe było to, że gdy się zalogowała w jej statusie było napisane TheViolet. Wpisałam ją w wyszukiwarce znajomych i wyskoczyła użytkowniczka z piątym levelem. Myślałam, że to nie ona ale gdy zalogowałam się na konto kuzynki to zostało usunięte! Jeśli to czytasz... UWAŻAJ. 


Jak widać dziewczyna spamowała jej w księdze gości napis: ,,ZEMSTA" 

Hackerka ubiera się w niebieskie ubrania. Ma ona uszy również niebieskie. Jej skóra jest odcieniem jasnego niebieskiego.  Status: ~ ZespółNSN (Nigdy nie mów nigdy). Jeśli się zgadzasz z tym to będziesz przeklęty.
I oprócz serwera Niemieckiego hackuje też na Brytyjskim.
A, w realu ma na imię Kristee czyli Krystyna.



Hackerki wzięłam od Troleczka, więc żeby nie być tu zołzą macie tutaj link do jej kanału:   https://www.youtube.com/watch?v=SLoF5LcFZFo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...