sobota, 22 lipca 2017

Moje Ulubione Motywy na MSP

Hej Hej Hej

Tutaj Ciastek

I przedstawie wam kilka moich ulubionych motywów na msp

Zaczynamy

1.What Time Is It ?


Motyw jest inspirowany na bajce pod tytułem Pora na przygodę

Lubie ten motyw dlatego , że bardzo lubię porę na przygodę

Jest bardzo fajny i szkoda , że wtedy mnie nie było wtedy na msp :<

Ale i tak wtedy pakiet był bardzo brzydki :/

2.Manga Madness


Japonia + Mangi + Ja = Kochać Japonie

Ja Kochać Mangi

Ja Kochać Japonie

I nic tego nie zmieni


3.Cosplay Cool


Kocham ten motyw

A dlaczego ?

Ponieważ lubie robić cospleje 

Mam dużo cosplaji

4.Cartoon  Competition

Bajki

Kto by ich nie lubił ?

Ja je bardzo lubie

Ale babcia czasami mówi żebym Oglądał coś poważnego

Walić to i tak dalej oglądam Bajki






5.Pony Magic


Mój mały kucyk mój mały kucyk 

...

AAAAAAAAAAAA

DLACZEGO JA TO NAPISAŁEM

JEŚLI KTOŚ TO PRZECZYTA UMRĘ ZE WSTYDU

Dobra muszę wam się przyznać bez bicia

że lubie My Little Pony , ale żadko je oglądam

Jak byłem młodszy oglądałem to jak byłem mały



6.Tokyo Shopaholics Competition


Jak mówiłem przy motywie Manga Madness kocham Tokyo , Japonie I Mangi

I NIC TEGO NIE ZMIENI

Lubie też zakupy w Galerii

7.Candy Competition


Ciastko , Karmel ? , CZEKOLADA :)

Kocham ten motyw

Słodycze Słodycze i jeszcze raz słodycze




I doszliśmy do mojej szcześliwej liczby a jest to :


8.Cutie Kawaii


Tokyo+Japonia + Mangi + Cute + Kawaii + Ciastek = Wielka miłość do Japonii

I NIC TEGO NIE ZMIENIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Dobra to na tylę

Życzę miłego dnia

Bajo 

Aha bym był zapomniał

Dzisiaj lub jutro Stworzę film

Będzie to nawiązanie do tych filmów





Najgorsze jest w tym że nie wiem jak go nazwać

Możecie pisać nazwy do tego filmu w kom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...