piątek, 5 maja 2017

Stare i nowe Pakiety Vip z Szymonem #3

Cześć
Dzisiaj zaprezentuje 8 pakietów vip 
razem z moim przyjacielem
Szymonem
( Fioletowa czciąka = ja
Niebieska czciąka = Szymon )

1.Pakiet Western 


Zwierzak takiego uroku to on nie ma nie jest ładny ale kaktusik to z niego fajny
Buty są brzydkie
Suknia jest spoko do niczego się nie przyczepiam 
Włosy też są spoko
Osiołek do pokoju pasował mi do ogródka

Ocenka 3-

2.Pakiet nowo roczny 2014


Zwierzak bardzo mi się podoba i chciałbym go mieć
Garnitur też jest ok ale jak by zmienić kolor na tego z gazetki nowo rocznej 2017 
Był by sobowtórem tego z gazetki
Łańcuch mi się nie podoba ponieważ nie lubię łańcuszków na szyję i  swojej moviestar bym tego  nie założył
Włosy są spoko
Ta rzeczy do pokoju ?
nawet jej prawie nie widzę i nie wiem co to jest

Ocenka 4+

3.Pakiet królewskiego jednorożca


Ten pakiet jest jednym z tych nowych pakietów więc opisze go co o nim myślę

Zwierze jest naprawdę słodkie taki niebieski jednorożec ♥♥♥♥

Garnitur jest kiepski 
Ale jak by się modzi gry trochę postarali to było by ok albo by trzeba zmienić kolor garnituru
Buty są spoko
Włosy z koroną też są spoko
Szklana kula jest ok

Ocenka 4+

4.Walentynki 2015


Zwierzaczek to sama słodycz ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Suknia jest za bardzo różowa , ale w sam raz na walentynki 
Włosy są do bani 
Czapka jest dziwna
Walentynkowy , czerwony dywan do pokoju jest super

Ocenka 5-

5. Pakiet typu Lady Gaga


Zwierzak jest nawet spoko i nadaje się na ten pakiet
Włosy są identyczne do tych w kolorze blond
Inaczej to jest sobowtór tych włosów
Okulary w diamenty ?
Opiszę je jednym słowem
Przyglądanie się tym okularą można w okularach przeciw słonecznych 
Suknia jest spoko ale nie jest ładna
Basen do pokoju jest spoko w sam raz do mojego pokoju imprezowego 

Ocenka 5+

6.Pakiet Bogów 


Ten pegaz  jest słodki ♥♥♥♥♥♥
Jest sobowtórem bądź rywalką tego niebieskiego jednorożca z pakietu królewskiego jednorożca
Włosy są bardzo ładne
Suknia jest bardzo bardzo ładna
Wieniec z drzewa oliwnego też jest ok
Ten byk do pokoju kojarzy mi się z Bogiem wojny Aresem
Czy ten pakiet jedynie mi się kojarzy z najładniejszą boginią Afrodytą ?
Tak też mi się ten pakiet kojarzy z Afrodytą
( Zwierzak jest do nabycia w sklepie tak samo jak ten z walentynkowego pakietu z roku 2015 )

Ocenka 6+
To najładniejszy pakiet który przedstawiłem w tej serii 

6. Cztery Żywioły 


Zwierzak  jest superowy na pewno wywołuje tornado
Włosy są  piękne bardzo wodne
Buty są takie same jak włosy
Suknia jest bardzo fajna 
Szymon wiesz że ta suknia jest ognista ?
I chyba jak jakaś dziewczyna ją założy to się spali
i też będzie mogła spalić inne moviestar
Myślę że ta suknia jest niebezpieczna
Tak samo jak zwierzak
*dam dam dam*
tego kotka nie chce mi się opisywać

Ocenka 3+
W tajemnicy podmieniłem 1 na 3
nie mówcie temu Szymonowi
XD

8.Rajski pakiet


Zwierzak jest cool taka papuga
Tęczowa papuga
Dobra tęczowa papuga ;-;
Włosy pasują do tęczowej sukni
Czapka jest super fajowska
Raczej brzydka i dziwna ;-;
Kuba proszę nie wtrącaj się , bo cię w piwnicy zamknę
Ok dobrze już nie będę
Bo nie chcę siedzieć w ciemnej piwnicy ;-;
Suknia jest bardzo kolorowa☻
Papuga do pokoju najlepsza na świecie☻☻☻☻

Ocena 6

Mam nadzieje że podobał się wam ten artykuł
i że nasze wygłupy też się podobały

Stej strony był Kuba
I Szymon
Dziękuje za uwagę
Bajo
Bajo

6 komentarzy:

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...