poniedziałek, 8 maja 2017

Stare i Nowe Pakiety Vip #5 ( koniec serii )

Cześć
tutaj ja Kuba
To już ostatnia część pakietów
tym razem jestem bez Szymona , ponieważ był u mnie na noc
Zaczynamy

1.Pakiet Hallowen ( inny i stary )


Ten boonie wampir jest kawaii
Straszny słodziak ^^

Bonnie : chcje ci wjisjać calją koew

Słodziak

Włosy są spoko

Dynia na głowę też ok

Suknia nie jest ładna 

Cattuss Kitekattus co ty robisz na miotle ?!

Schodź z miotły jak najszybciej 

Ocenka : 3+

2.Rokowo-Romantyczny Pakiet



Zwierzak jest ładny
i chyba wymyśliłem o nim piosenke

Nieżle flirtuje Bonnie z pakiety

Dobra nie będę śpiewać

Bluza z suknia są nawet spoko

Włosy są ok

Buty też są wartę uwago

Sofa w kształcie całusu też jest warta uwagi

Ocenka:6+

3.Olimpiada 

Zwierzak nie jest zbyt taki warty uwagi

Suknia też nie

Włosy są ok

Maska jest warta uwagi

Papuga do pokoju nie jest ładna

Ocenka:1-

4.Youtuber Arcade Vip

Królik jest słodki i fajnie się prezentuje

Bluza jest warta uwagi

Sofa czy jakiś boss nie wiem co to jest.To też jest wartę uwagi

Maszyna akardowa jest spoko była na tydzień uni 2016

Ocenka:5+

5.Pakiet nad morski


Zwierzak jest spoko ale najgorsze jest to że nie wiem co to jest XD
Włosy są pikne
Suknia jest warta uwagi
Buty nie są ładne
Łóżko jest spoko

Ocenka:4+

6.Ognisty


Zwierzak jest słodki
Włosy nie są ładne
Suknia jest spoko
Buty są wartę uwagi
Gablotka z ogniem też jest ok

O nie zaraz od tego pakietu się spale ;-;
o nie ;-;
Nii ;-;

7.Indiański

Zwierzak jest warty uwagi
Koszula jest bardzo brzydka
Włosy tak samo
Ta czapka z piór jest ok
Namiot jest ok

Ocenka:2+

8.Wielkanocny ( stary )


Zwierzaczek jest bardzo słodki
Włosy są nawet spoko
Suknia nie jest zbyt ładna
Maska królika jest warta uwagi
Króliczek jest też słodki ( ten do pokoju )
Lusia bawi się czekoladowym jajkiem XD

Ocenka : 3+

9.Nowo roczny ( Stary )

Bardziej ten pakiet przypomina mi Alicję w Krainie Czarów

Zwierzak przypomina mi tego kota
zwierzak jest nawet spoko
Włosy są bardzo bardzo bardzo  bardzo bardzo ładne
Stolik jest warty uwagi
Tak samo jak czapka
Suknia nie jest zbytnio ładna

Ocenka : 6-

Dlaczego kończę z tą serią ?

Ponieważ mój komputer przez zdjęcia pakietów mi się zaczyna wolniej chodzić i dlatego muszę na chwilę skończyć z tą serią żeby mój komputer trochę odpoczoł od tych pakietów

Więc bajo


1 komentarz:

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...