niedziela, 7 maja 2017

Cosplay'e piosenkarek!

   Ohayo! Dzisiaj pokażę wam kilka cosplay'ów piosenkarek. Zaczynajmy! :3
  

1. Taylor Swift z teledysku Bad Blood.
Wszystko z motywu: Super Hero Sleek

2. Ariana Grande z teledysku Problem 

Włosy: motyw Super Hero Sleek
Sukienka: motyw Pink Bubbles
Buty: Czółenka str 6 

3. Iggy Azalea w teledysku Black Window 
 Buty: Kozaki str 6
Włosy: Długie włosy str 4
Bluza: ???
Spodnie: Spodnie str 3



To tyle na dziś, było mi ciężko szukać ubrań. Były dłuugie przerwy między cosplayami dlatego w 3. nie pamiętałam skąd bluza XD 
Pa!

~AntyLisek

PS Zapraszam na mój blog; msp-graj-ze-mna.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...