wtorek, 2 maja 2017

Stare Animacje

 
  Znalezione obrazy dla zapytania stare animacje na msp
 To są stare a raczej usunięte animacje na MSP zostały one skasowane. Zostały skasowane dlatego, że były nie odpowiednie do gry dla dzieci. Osoby które mają już 11+ mogą się nie bać ja na przykład mam 12 xd i dla mnie te animacje ni są w ogóle straszne ale dzieci mogą się ich bać.

Na castingu pojawiają się stare animacje Znalezione obrazy dla zapytania stare animacje na msp

Dziwne c'nie?

W sklepie w kategorii Dziwne i zwariowane na samym końcu są niby usunięte animacje.
W niektórych filmach są jeszcze stare animacje np: Dziewczynki na rolkach, Koszmar w Halloween HORROR, Złodzieje serc. #Kawaii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...