sobota, 20 maja 2017

Cześć jestem Kuba ( czyli Q&A ) #1


Jestem Kuba mam 10 lat we wrześniu będę miał 11 lat
Jestem adminem i przyjacielem Nuti i Foxy
I mieszkam w Głogowie

To takie podstawowe info

Moje ulubione gry to :









Moje ulubione postacie z gry Danganronpa to :








Jakie mam zwierzęta ?

2 pieski i 1 królika

Pytanie na śniadanie :

Jak poznałem Dagmarę i Majkę ?

Siedziałem sobie w kawiarni było spokojnie i cicho , asz tu nagle weszła do kawarni piękna istota

To była właśnie nutella chan zaprosiła mnie do znaj , no to potwierdziłem znajomość z nią
Gadaliśmy sobie godzine lub dwie wtedy bardzo siebie polubiliśmy
Pewnego dnia Nuta zrobiła film w którym byłą foxy
Film nosił tytuł Duch

Stare dobre czasy XD

Kilka miesięcy póżniej bardzo się ze sobą polubiliśmy i zostaniśmy BFF
Jeszcze kilka miesięcy póżniej konto foxy dostało bana na zawsze , ale foxy zrobiła nowe








Nawet kiedy ktoś z nas dostanie bana to i tak nasza przyjaźń będzie trwała


Moje ulubione miasta  to :

Wrocław
Ustronie Morskie
Kołobrzeg
Tokyo
Paryż


To na tyle z Mojego Q&A

Mam na dzieje , że ci się podobało 

Bo się spodoba :)
 Pozdro od nutti,ciastka i majki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...