środa, 3 maja 2017

Cosplay

Hejo nie którzy robią różne cosplaje na msp ( co zauważyłem ) i ja pokaże jak robić kilka moich zrobionych.Zaczynamy
1.Monokuma
Tego misia znam z gry i anime pod nazwą " Danganronpa "
A oto cosplay
Buty i koszula nie są już dostępne ale ja pokaże jakie rzeczy można zastąpić koszulę i buty
Ten cosplay jest dla vip ( Włosy i czapka dla vip );-;
2.Jeff
Jest on znaną i popularną creepypastą dlatego czemu by nie zrobić jego cosplay ?
Oto cosplay
Fajny ?
Włosy już nie są dostępne ani spodnie ale można je zastąpić
Cosplay jest non-Vip jest dla każdego
3.Pikachu
Znamy pokemon i znamy pokemona pikachu.Chyba każdy kocha pikachu co nie ?
Cosplay dla miłośników pikachu
Wszystkie rzeczy są dostępne i non-vip
Zachęcam do kupowania
Cena cosplay
Monokuma-2550 sc
Jeff-3375 sc
Pikachu-3025 sc

Dziękuje za uwagę
z tej strony był Kuba
i życzę wam miłego dnia
bye bye
Następne cospleje wieczorem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...