środa, 3 maja 2017

Hejo! To ja Koterina

Ci którzy są dłużej  na tym blogu wiedzą, że on nazywał się kiedyś foxyandkote i prowadziła go xKote Chan z Mamiku Chan. Otóż to ja xKote Chan XD Zapomniałam hasła do emailu i nie dało się tego konta uratować. (Ci którzy są bardziej kumaci to wiedzą że Mamiku nagrała w moim imieniu filmik na jej kanał) Założyłam nowe konto - Yui Chan (a ci którzy są jeszcze bardziej kumaci wiedzą, że usunęłam na MSP Konto Koterina)


Troche pogmatwałam, nie? XD

Wasza
Koterinka!

Znaczy yyy...
AntyLisek! :3


PS Zapraszam na mojego bloga XD msp-graj-ze-mna.blogspot.com
Dopiero zaczynam, możecie dawać rady co do prowadzenia go! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...