czwartek, 4 maja 2017

Co się stanie 9 maja ? Moviestarplanet Legendy i Teorie #1 ( Fake ) ( Nieaktualne )


Cześć zapewno słyszeliście o  9 maja
Też o nim słyszałem

Nie jaka użytkowniczka Funny Bunny zrobiłą artbook w którym mówi że chce usunąć msp
Tutaj właśnie macię ten artbook
Sami zobaczcie co ona na nim pisała




Oczywiście ja w to nie wieże 
Wiadomo że msp ma duże zabezpieczenia i nie dadzą sobie wgrać wirusa
Wiadomo że teraz więcej osób kupuje vip i jak by msp zostało usunięte przez użytkownika
będą musieli zwrócić wszystkie pieniądze za Vip
9 maja to bzdura
Ale lepiej wtedy nie wchodzić na msp
Administracia nie pozwoli wgrać wirusa 
Z resztą i tak konto Funny Bunny zostało usunięte
Czyżby Administracja chcę nas chronić przed wszelkimi plotkami funny bunny ?

Mam screeny z filmiku Rikka chan

Oto one


A oni odpisali jej to

Witaj,

dziękujemy za kontakt z nami.

Prosimy nie przejmować się tego rodzaju plotkami.Są to jedynie wymysły użytkowników.
Prosimy zgłaszać wszystkich użytkowników,którzy rozsiewają takie plotki w grze.


Czyżby moderatorzy chcą ukryć przed nami że hakerzy nie istnieją ?

Jednak Rikka się nie poddała i napisała do nich jeszcze raz


Oni na to 


Szczerze ten screen mi dał trochę do myślenia


Podsumowując

9 maja to bujdy na resorach 



Mój wniosek

100 % Fałsz
 1 % Prawda

Stej strony był Kuba 

Dzięki za uwagę

do następnego

bajo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...