środa, 3 maja 2017

Stare i nowe pakiety VIP #1

Vip chyba moja ulubiona rzecz na moviestarplanet.
A propo vip dzisiaj przedstawie kilka pakietów vip

1.Vip fast food
Chyba najbardziej lubiany i kochany pakiet vip.


Bardzo się zakochałem w tym zwierzaku chciałbym go mieć ♥♥♥♥♥^^
Ta sukienka jest brzydka ale jest bardzo ważnym unikatem.
I to tylko kosztowało 100 zł nie drogo.
Kocham ten pakiet ^^
Przechodzimy do następnego pakietu
Pakiet Fast Food oceniam 10 / 10
2.Galaxy VIP (Stary)


Ten pakiet jest podobny ( prawie ) do tamtego nowego.
Zwierzak tak samo słodki i te łóżko chciałbym tego zwierzaka ( i też łóżko ) na swoim koncie
Włosy są spoko ale suknia mi się nie podoba ale jest spoko
Oceniam ten pakiet 7 / 10

3.Pakiet drzewa wiśni


Pakiet jest Kawaii ^^
Zwierzak przekracza wszelkie granice bycia Kawaii ^^
Drzewko bonzai.Spoko spoko nie jest zły
Ubrania zbyt różowe ale się nie czepiam
Ocena pakietu : 10 / 10

4.Vip Galaxy ( nowy )

Zwierzak jest bardzo galaktyczny 
Kocham te buty szukam je po całym MSP
Suknia jest fajna ( tak myśle )
Włosy są spoko
A słońce i te inne gwiazdy do pokoju nie bardzo mi się podobają
Pakiet zasługuje na ocene 9 / 10

5.Pakiet pastelowy

Pakiet był dostępny na wakacje 2015 
Zwierzak jest ładny i idealnie pasuję do klimatu wakacyjnego.
Dobra wiadomość zwierzak jest w sklepie :)
Sukienka mi się nie podoba.
Włosy też nie są spoko.
Plecak jest super.
Nie wiem co to za przedmiot do pokoju
Pakiet zasługuje na ocene 3 / 10
( Zwierzaczek taki słodki ale wszystkie ubrania i ten przedmiot są brzydkie nie licząc plecaka )

Przechodzimy do ostatniego pakietu Vip
6. Pakiet Owocowy


O tym pakiecie nie będe dużo mówić
Zwierzak wcale mi się nie podoba wcale a wcale
Buty są spoko
Truskawka z truskawkami i lodem jest ok
Sukienka.
CO TO JEST ?
WYGLĄDA OKROPNIE
Włosy też nie są ładne
Pakiet nie jest wcale fajny i nigdy bym go nie kupił 0 / 10

Stej strony był Kuba

Dziękuje za uwagę

Do następnych pakietów 

Bajo

Życzę miłego dnia


2 komentarze:

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...