wtorek, 25 lipca 2017

Stare I Nowe Pakiet VIP ( sezon 2 ) #1

Cześć
Tutaj Kuba
I dzisiaj przedstawime wam
Kilka pakietów na msp
No to zaczynamy

1.Pakiet nawiązujący do filmu The Book of Life
Znalezione obrazy dla zapytania MSP VIP
Włosy nie są zbyt ładne tak 2/10

Suknia ocenka tak 9/10 bo nawet ładna

boonie też ładny ale ma trochę troszkę szpetny ryj


maska cudo! 10/10

Zwierzaczek kotek :3 taki sweet!!! 10/10 a dla mnie ocena całego pakietu to

8.5/10

2.Chinska Wielkanoc






Włosy są bardzo wielkanocne i są też kawaii 9/10

Bluza tak samo jak Włosy też są kawaii 10/10

Bonster przypomina mi mojego królika lucyne jako różowy królik XD

Buty spoko 5/10

Wianek z kwiatów CUDO ! 10/10

Króliczek sweet 9/10

Ocena całego pakietu to :

10 / 10



3.Gwiazda
Podobny obraz

Włosy są okropne 0/10

Koszula spoko 4/10

Okulary  są nudne jak flaki z olejem 2/10

Gwiazda na głowę CUDO !!11!!!!1 9/10

Bonnie w przypadku okularów też jest nudny jak flaki z olejem 1/10

Ocena całego pakietu to :

3,5 / 10


4.Pakiet Słoneczny



Włosy są w sam raz 5/10

Koszula bardzo letnia i ładna 9/10

Chwila Chwila czy ten zwierzak to nie jest przypadkiem moltres z pokemonów ?

Hmm...

Chyba tak :)

CHCĘ GO MIEĆ >:)


Buty ujdą w miarę 3/10

Chyba się z tego okna wyrzucę  6/10

Zwalniam się .-.

Ocena całego pakietu :

8,5 / 10

5.Pakiet Lodziarski


Kto by nie lubiał lodów ?

Ten pakiet jest właśnie dla miłośników lodów

Włosy ... Szkoda o nich gadać 2/10

Suknia nawet modzi się postarali 5/10

Boonie taki lodziasz taki Słodki lodziasz  10/10

No takiego by loda to bym zjadł tylko tą różową bitę śmietanę zmienił na kolor czekoladowy i było by ok 6,5 / 10

Ocena całego pakietu to

5/10




I ostatni pakiet to :

6. Pakiet kempingowy

a.k.a Pakiet Nieustraszonych


Szymon pojechał na nieustarszonych co teraz mam robić ?

Opisać ten kempingowy pakiet ?!

ok opiszę

Peleryna jest bardzo bardzo bardzo ... szkoda gadać o tej dziwnej pelerynie 2/10

Chyba widziałem ją na tamtym tygodniu uni

Bluzka ubrudzona w życiu bym jej nie założył 0/10

Jeż ? PO CO JEŻ W TYM PAKIECIE DO JASNEJ CIASNEJ ?! 0/10

Nie wiem czy ta scena i ta miejsce do spania jest w komplecie 1/10

Ocena :

0/10

To na tylę z pakietów

życzę miłego dnia

ba...

...


.....................................................................




......


.....
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Właśnie nuti wczoraj dała mi film do scary msp

I wiecie co tam było ?




I wiecie jak wyglądał pakiet ?



jednynie mam screen z dziewczęcymi rzeczami

Teraz podejżewam

Że albo to będzie przyszły pakiet albo jest on wycofany lub kiedyś był



Jaka opcja jest prawdo podobna ?

Piszcie w kom. Ja tym czasem się z wami żegnam do następnego posta

Bajo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...