czwartek, 27 lipca 2017

His&Her Closet. Czyli Jak Się Stać Obojniakiem bez charlesa. Motywowe MSP #3

Hej XD

Dzisiaj Przedstawie wam nowy motyw

Sorki , że nie było czterech nowych motywów , ale nie miałem czasu opisać , Ponieważ był na wakacjach z babcią  i z tego powodu , że jestem leniwy

Dobra zaczynam

Czasami chcieliscię tylko jeden raz zmienić się w obojniaka

Szukaliścię na yt wszystkich sposobów , żeby się nim stać

Już nie musisz nowy motyw ci to umożliwi




Dobra pokaże wam ciuchy dla chłopaków









TAK !

WRESZCIE WIĘCEJ STRON

Dobra teraz dla dziewczyn








Ok 

7 stron ale to nic nie zmienia faktu , że mamy 6 stron

Ok teraz animację


Tapeta


Rzeczy



Ok to na tylę z nowego motywu

Życzę ci miłego dnia lub wieczoru

( Zależy kiedy to czytasz )

Bajo



* 5 minut póżniej *

o nie

LUCYNA !11!1!1111!

GDZIE TA FRANCUSKA TELEWIZJA ?

POGRYZŁA MI ŁADOWARKĘ

ups

To się dalej piszę ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...