środa, 26 lipca 2017

4 Powody dlaczego MSP nie dla dzieci

MSP



Słodka różowa gierka online

Wszyscy tam się lubią i kochają 

Nawet boonie i bonsters


Ale czy tak  jest ?


Hej tutaj Kuba i dzisiaj przedstawie 10 powodów dlaczego msp nie jest dla dzieci 

( MSP Jeśli to czytasz proszę nie banuj mi konta )


1. Hakerzy 
Podobny obraz



Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania msp hackers





2. Oszuści 



Podobny obraz 
Znalezione obrazy dla zapytania rares mspZnalezione obrazy dla zapytania rares


Wiem Są unikaty każdy by je chciał najbardziej te ultra albo z pakietu

bardzo dużo jest ludzi co oszukuje na wymiany

Ale szczęście jedna dziewczyna mnie nie nabrała



Jadna1322454778 jeśli jesteś na tym blogu i to czytasz

Bardzo ci dziękuje za te plamy na oczy


Anyway





3.Dokuczanie
Znalezione obrazy dla zapytania msp bullying
Znalezione obrazy dla zapytania msp bullying
Znalezione obrazy dla zapytania msp bullying


.....

Cofnę się i zmienie zdanie co było na początku
Albo lepiej nie


4.Dziwni ludzie

Podobny obraz

Wygląda trochę  jak haker
Znalezione obrazy dla zapytania msp weird people


Nie wiem co mam o tym sądzić

Msp powino być od 11 lub 12 lub 13 lat

Wiem trochę przesadzam

Ale ludzie wiecie ilę takich rzeczy jest dlatego już nie chcę o nich gadać bo was zniechęce do gry

I tego nie chciałem przepraszam

Do następnego postu

ba....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.....

..
.

..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.....
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Pamiętacie Stare i nowe pakiety ?

Tak mówiłem wam o tym pakiecie


Teraz


...

Oficjalnie możemy go kupić



Nie mogę się doczekać aż Szymon a.k.a Diplottok będzie miał tego CyKlopa

A tymczasem się z wami żegnam do następnego postu

Bajo


1 komentarz:

  1. Ciastek , Ja ci pokazałam tego booniego ;_: gdyby nie ja byś nie wiedział prędzej B)

    OdpowiedzUsuń

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...