niedziela, 16 lipca 2017

Moje ulubione motywy 1.

Cześć tutaj Naniku chan i dzisiaj będe pisała o moich ulubionych motywach :P stare/Nowe XD nwm
a więc zaczynamy.




                                                              1.  TO
Motyw: CUTIE KAWAII dlaczego lubie ten motyw? ponieważ jest KAWAII <3 a ja lubie KAWAII.. <3                                                        MOTYW  2. to
 Pastel goth...tak wiem pastel goth XD ja kocham kolor pastelowy i neonowy :P wgl to niewiem czy jestem dla mnie kawaii czy pastel goth.. pastel goth to dla mnie taki kawaii i emo niewiem czy dla was tez ale co tam przejdźmy do 3 motywu...



No i to tyle..sorki że tak mało czyli 3 .. ;-; ale mam słabą myszkę... ;______: i mi się jeszcze Mozilla fire fox niewiem czy oddzielnie się pisze fire fox czy firefox niewiem ale mi się jeszcze mozilla fire fox wyłączył niewiedziałam jak się piszę.. więc napisałam oddzielnie.. i mam lagi więc to na tyle i zrobię kolejna część.. :) więc pa eloszki i pa XD  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...