niedziela, 6 sierpnia 2017

Creepypasta o MSP

Część mam na imię Kuba i mam jedenaście lat

Bardzo lubiałem grać w msp

Moja przygoda z msp zaczeła się 2015 roku w wakacje

Miałem wtedy 9 lat

Bardzo mi się nudziło więc oglądałem Telewizję

Kiedy zobaczyłem przecudowną reklamę o grzę tak to było msp

Takie piękne logo . No to pomyślałem * Hmm fajnie by było założyć na tej grze konto *

Byłem wtedy u drugiej babci . Od razu wsiadłem na kompa jako , że babcia ma słaby komputer jak gram u niej na msp ciągle mi laguje nie ważne czy to logowanie czy to, że jestem już zalogowany to i tak te lagi są.

Jak wpisałem w wyszukiwarce moviestarplanet od razu wziołęm się za robienie konta

Nie był to chłopak była to dziewczyna

rok póżniej w lato zakończyłem przygodę z msp , ponieważ nabrałem się na darmowego vipa

To nie było przez e-mail.

Jedna użytkowniczka mi to zaproponowała.

Lecz we wrześniu stwierdziłem, że będzie lepiej mieć konto chłopięce niż dziewczęce.

Więc założyłem konto pod nazwą pyszneciastko28

rok później w wakacje po powrocie z wczasów w Darłówku wszedłem na msp na moje drugie konto

i co ujrzałem na stronie głównej ?



Trochę się wystraszyłem , ale uznałem , że mam już jedenaście lat i nie ma się czego bać

Niestety na moje dziewczęce konto nie mogłem się zalogować

Myślałem , że zostałem schakowany

Postanowiłem założyć nowe konto

Ale zamiast napisu graj teraz był napis



Mówiłem do siebie , że nie ma się niczym przejmować 

I zaczołem tworzenie konta

Co tam ujżałem ?


Dostałęm gęsiej skurki jak to zobaczyłem

Zdałem sobie sprawę , że ta różowiutka gierka już nie jest taka różowa

Wyłączyłem  komputer , ponieważ byłem już zmęczony

Następnego dnia kiedy chciałem wejść na msp chociaż wiedziałem , że znowu będą te same rzeczy co wczoraj.

Kiedy wpisałem na przęglądarce Moviestarplanet i weszłem w pierwszy link

Kiedy strona głowna się załadowała

Gra znowu byłą milutka i różowiutka jak zawsze

Kiedy zobaczyłem , że był wczoraj 15 sierpień uświadomiłem sobie , że była noc hakerów

Postanowiłęm zrobić sobie przerwę na msp i , że już nigdy nie wejdę na msp w noc hakerów 

Lecz kiedy weszłem na moje głowne konto zauważyłem , że coś jest nie tak

Miałem czarno białego węża na nogę , białe gwiazdki na rękę , Czarne dziury na oczy i strój kąpielowy dla dziewczyn

Trochę się zdziwiłem przecież ten strój kąpielowy jest dla dziewczyn

Moja moviestar wykonywała zakazaną animację z sercem 

Uznałem , że nie zagram już na msp do pierwszego stycznia dwatysiące osiemnastego roku

Codziennie słyszę pukanie do mojego pokoju każdego dnia o trzeciej w nocy.

Koniec



Coś na poprawkę humoru ( ͡° ͜ʖ ͡° )




























P.S Nie posiadam tych obrazków 



Lubie placki ( ͡° ͜ʖ ͡° )  ʢ◉ᴥ◉ʡ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...