niedziela, 20 sierpnia 2017

D.E.S.P.A.I.R. Książka 1 Rozdział 1 / 2



Mam na imię Kuba mam 11 lat. Maja , Dagmara to moje przyjaciółki ( tak samo jak Nadia ) Nadia to młodsza siostra Majki.

Właśnie wracaliśmy z Wrocławia pociągiem z turystycznych wakacji. Oczywiście ja kupiłem trochę książek ( Taki ze mnie mól książkowy ) 

Byliśmy na dworcu w maku , żeby coś przekąsić. Aha jeszcze byliśmy w starbucksię , żeby coś kupić do picia ( Oczywiście ja kupiłem gorącą czekoladę )

Kiedy wróciliśmy było już późno więc każdy się rozszedł do swoich domów.

Poszliśmy spać , lecz zdziwiło nas to co zobaczyliśmy po przebudzeniu zdziwiło nas bardzo.






Kuba : Ałł. Moja głowa co się stało ? Gdzie my jesteśmy ?
Maja: Nie wiem, ale z wyglądu i dźwięku sądzę, że jesteśmy w biurze z fnafa 1
Nadia: 1?! Ja chce 2 oh...
Maja: To ja chce autograf od Foxy'ego wiesz?
Nadia: Ale o co Ci chodzi?
Maja: O to, że wiesz niby jesteśmy za animatronikami we fnafie itp, ale to teraz my jesteśmy nocnymi stróżami, więc najlepiej wytrwać do tej 6 AM lub przynajmniej mieć ich kostium
Kuba: NO SUPER!
Dagmara: Co się stało?
Kuba: Zgubiłem czekoladę :(
Dagmara: O NIE
Maja: Co się stało?
Dagmara: Foxy'ego nie ma !
Maja: Szybko! *Maja zamyka lewe drzwi*

Zastanawiałem się czy to przypadkiem foxy mi nie ukradł czekolady. Ale nie pora na czekoladą musimy się podzielić na to co mamy robić

Kuba : Dobra. Dagmara sprawdzaj prawe drzwi , Majka sprawdzaj lewe drzwi , ja sprawdzę kamery , Nadia ty mi pomagaj sprawdzać kamery .

Kiedy sprawdzałem kamery nagle Nadia powiedziała do mnie .

Nadia : Kuba. Patrz co znalazłam pluszaka fredbera
Kuba : * W myślach : Skąd się wziął w tej części *

Nie wiem co się stało z tym fredberem był cały pocharatany i podarty jak by ktoś zrobił mu krzywdę


Była 3 am. Ja i Majka razem sprawdzaliśmy kamery

Przełączyliśmy na storage room . Co tam zobaczyliśmy było bardzo dziwne


Kuba : M-m-m Majka

Majka : Co

Kuba : Czy mi się zdaję czy to nasze moviestar

Majka : Podobne tylko są dziwne ubrane jak by zostały schakowane


Nie wiem dlaczego nasze postacie się tutaj pojawiły.Myślałem , że wziąłem ze sobą laptop i te postacie tak sobie wyszły z kompa.

Lecz nie.

Nadia : Co się dzieje ?
Dagmara : Właśnie co się tak patrzycie jak byście zobaczyli duchy na kamerze
Wszyscy : O mój boże
Nadia : To przecież wasze postacie z Moviestarplanet
Dagmara: Ale , Jak ,Kiedy ,Gdzie ?
Kuba : Nie wiem.NA SERIO NIE WIEM JAK TO SIĘ STAŁO

Lecz naglę usłyszeliśmy małe kroczki i cichy śmiech yandere

Kuba : To nie jest śmieszne

Trochę zacząłem płakać

Nadia i Dagmara też zaczęły trochę panikować

Majka : Wszyscy uspokójcie się , może to być po prostu zwida albo paranormalna rzecz

Lecz szybko zamkneliśmy drzwi , żeby te moviestar na nie weszły do biura

Cóż była już prawie szósta

Kuba : Proszę szósta proszę proszę proszę

* Dzwięk padnięcia energii *

Wszyscy : NIE !
Kuba , Nadia i Dagmara : SZÓSTA PROSZĘ SZÓSTA

* 6 am *

Dobrze , że udało na się przetrwać noc pierwszą

Było trudno

ALE NA SAM POCZĄTEK DWA NOWE ANIMATRONIKI ?

Dobra nie ważne






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...