poniedziałek, 21 sierpnia 2017

D.E.S.P.A.I.R. Książka 1 Rozdział 3 / 4


Nie mogliśmy w to uwierzyć

Było to bardzo dziwne

( Noc 2  Godz : 23 : 50 )

Właśnie poszedłem do łazienki , ale zaciekawił mnie błysk

Taki sam jak przy robieniu selfie

Podszedłem bliżej do sceny

To co zobaczyłem bardzo mnie uszczęśliwiło i zdziwiło


Kuba : Szymon ?
Szymon : Kuba

Przez 10 sekund wyglądało to trochę jak takie szczęśliwe zakończenie po spotkaniu osoby z którą się nie widziało dawno. No cóż wybuchłem

Kuba : SZYMON ! CO TO WYPRAWIASZ ?!
Szymon : Nic
Kuba : JAK TO NIC TE ANIMATRONIKI SĄ O PÓŁNOCY NIEBEZPIECZNE
Szymon : Jak to ?

Usłyszałem śmiechy yandere

Kuba : Szymon. Idziemy do biura
Szymon : Że co ?
Kuba : Nie ma czasu na pogaduchy

Dobrze , że doszliśmy do biura przed północą

Dagmara i Nadia : Kto to jest ?
Kuba : To Szymon . Czyli mój przyjaciel NIEOGAR
Szymon : Kto ja ?
Kuba : Nie nie ty

Wiecie nie chcę najeść się wstydu przy Nadi , Dagmarze i Majce. P.S Też nie chcę zranić uczuć Szymona

( Godzina : 00 : 30 )

Jest wpół do pierwszej

Zastanawiam się dlaczego jeszcze nie mieliśmy jeszcze halucynacji

Lecz ja słabo się czułem . Kolory były odwrotne , I wszystko zaczeło się wić z Majką było to samo



Dziwne było to , że się obudziłem w łazience

Była bardzo podobna do tej z mojej galerii

Było to bardzo dziwne

Kiedy podszedłem do lustra zauważyłem , że mam jedno zawinięte  oko


Majka też miała  oko w środku zawinięte oko .

Majka : Kuba zauważyłeś , że to wygląda jak jakiś kalejdoskope ?
Kuba : Też tak sądzę
Majka : To co robimy ?
Kuba : Warto się rozejrzeć. Nigdy nic nie wiadomo w takich miejscach
Majka : Sądzę , że to nie zbyt dobry pomysł , ale masz racje

Dobra przyznaje wszystko tutaj jest dziwne i szalone.

Ale ja z Majką prawię tutaj sterczę na tych schodach już prawie 5 minut

Dobra zjechaliśmy do kolejnego miejsca tym razem to nie była kolejna część galerii.

Fnaf 4 + ja + The bite of 83 = Nie zbyt dobra mieszanka

Dobra nie ważne

Poczułem jak by grawitacja zaczęła się walić

I otworzyła się podłoga

Spadliśmy do tego pudełka z Fnaf 4

Próbowałem to otworzyć , ale Majka powiedziała mi

Majka : daj sobie spokój to i tak się nie otworzy

Oślepiło mnie wielkie światło i zostaliśmy obudzeni ze snu

Nadia : Dobrze , że żyjecie myślałam , że umarliście
Dagmara : Nadia oni zapadli w śpiączkę. Tylko chwilową
Szymon : ???????????????????????????????????????????????????????????????????????

Tak długo mieliśmy to śpiączkę z Majka , że prawie już jest szósta

Nadia nie mogła zamknąć drzwi od strony Booniego

Nadia : O nie. NIE MOGĘ ZAMKNĄĆ DRZWI
Szymon : CO ?!
Dagmara : USPOKÓJCIE SIĘ!!
Majka : Właśnie
Kuba : Mimo , że nie możemy zamknąć drzwi... Ale hej za chwilę będzie szósta


Dobra trochę to potrwało , ale usłyszeliśmy bieg Foxyiegoo i ...

Nagle wybiła szósta

Nadia : Ufff
Dagmara : Dobrze , że do nas nie brzybiegł
Szymon : Tak , tak TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Majka : Idealnie
Kuba : Przetrwaliśmy noc.

Dwie noce za nami zostały nam tylko trzy





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...