wtorek, 5 września 2017

Nasze ponysone

Ohayo! Jako, iż zrobiłam konkurs z naszymi ponysonami! Ale gdybyście chcieli rysować z msp to proszę: Moja nazwa : Foxythepiratefox5, Pyszneciastko28, Nutellachan1, Antylisek, i moja siostra xpastixgoth  (to jej nowe konto xd)

Okej a, więc to nasze ponysone :p

Moja:
to po lewej to znaczek xd mam jasno niebieskie oczy jakby co xd.


Ciastka: 
Jego znaczek to ciasteczka xd

Dagmara:
Jej znaczek to nutella xd


Moja bff <33333333: 

Moja siostra ;_; 

No, więc powiem tak! Jeśli się chce wam rysować to gratki xd ja robię challenge i każdego dnia przez cały rok szkolny rysuje 1 rysunek już jeden narysowałam dziś XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...