czwartek, 14 września 2017

Kolejny tydzień uni ?

Co ja robię ze swoim życiem ?

* Wchodzi na msp *

MSP


NA SERIO ?!

SERIO?!


Hej tutaj Kuba

I nie jestem zbyt zadowolony

PONIEWAŻ


tak oto tutaj chodzi

Dobra na tamten tydzień strasznie nie mogłem się doczekać

Ale teraz zdaję sobie sprawę , że to już się robi nudne
Nie chodzi mi o to , że chcę , żeby to był ostatni tydzień uni.

Lubię uni , ale już mi się trochę nudzi zbieranie kasy i panika , że ma się za mało kasy itp.

chodzi o to , że nudzą mnie prawie te same uni na tygodniu unikatów

Dobra szczęście , że są tu też nowe uni których na bank nie było jeszcze na tygodniu uni 

A więc to na tyle z tego posta 

w ogóle  nie planowałem pisać tego postu ale jak to zobaczyłem wiedziałem , że mam już temat na bloga

Ok więc pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...