czwartek, 21 września 2017

Komlepty na msp do szkoły! [1]

Ohayo! Tu znowu ja Mamiku i dziś pokaże wam MOJE komplety na msp, oczywiście szkolne. HEJ piszę to o 5,55 bo się o 1:30 obudziłam bo nie mogłam spać xd, Tak wgl jutro 23 września wiecie o co chodzi? Okej a, więc nie przedłużamy!

                         1.Emo girl (Dla emo dam kilka kompletów Ps: JAK MOŻNA BYĆ EMO XD?


Koszt : 2825 (Bez okularów 2475)
Diamenty : NIE
Vip : Tak (tylko włosy)

Wszystkie rzeczy z motywu ,,Back 2 School"

2. Emo girl 2


Koszt : 1950
Diamenty : NIE
Vip : Nie

Wszystkie rzeczy z motywu ,,Back 2 School"

3. Emo girl 3 (ostatnie) 

Koszt : 2200
Diamenty : NIE
Vip : Tak (włosy i bluzka)

Bluzka i spódnica z motywu ,,Back 2 School"
Włosy i buty z motywu ,,School of Magic"

4. ,,Vip" laska


Koszt : 1750
Diamenty : 8 (włosy)
Vip : Nope

Wszystko z motywu ,,Be Like A Star" 

5. Typowa dziewczyna (co siedzi na tel)


Koszt : 2175
Diamenty : NIE
Vip: Nie

Wszystko z motywu ,, #Goals "

6.  Gamerka (GEJmerka tak to się czyta nwm jak się pisze nawet XD)


Koszt : 2250 
Diamenty : Nie
Vip : NIE

Wszystko z motywu ,,Power Players" 

No to na tyle xd. Mam nadzieje, że się spodobało mało daje postów, ponieważ zaraz mam kartkówkę jakąś no to trzeba się nauczyć xd. 
Narka 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...