czwartek, 22 czerwca 2017

Dark Romance. Czyli Romantyczny Motyw Emo Walentynek.Motywowe MSP #2

Odkąd pamiętam zawsze stała na toaletce obok lustra.

W białych baletkach wychylona.

W powietrzu uniesiona nóżka.

Nudziła się wśród bibelotów kurz wyłapując w suknie złotą

I tylko z dołu perski dywan czasem jej puszczał perskie ok...

...

O hej nie zauważyłem was

Dzisiaj jest czwartek to oznacza nowy motyw :)

Zrobiłem screen zdjęć z fb i twittera



Inny wpis na Facebook 

Na twitterze pisze :

Guess the title of our new theme

A na facebooku pisze :

New theme will be in the shops tomorrow

( Te tomorrow jest dzisiaj )

Przypadek ?

Nie sądzę


Dobra , ale teraz na poważnie.

Pokażę wam teraz ciuchy dla chłopaków





Znowu trzy strony

Mam na was focha msp >:(

Dobra teraz dla dziewczyn





Wiecie co ?

Chyba usuwam męskie konto .-. ._.









Meble

Jedna strona jak zawsze

Teraz animacje

P.S Robiłęm food challenge i robiłęm kakao , oreo i arbuz dlatego jestem ubrany jak czekolada z piankami i bitą śmietaną

Tło :









Motyw jest cudowny bardzo walentynkowy

ALE MODERATORZY TO NIE WALENTYNKI TYLKO WAKACJE

Ocena Motywu :

7,5 / 10

To na tyle z nowego motywu

Mam nadzieje że post ci się spodobał i życzę ci miłego dnia

Bajo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...