piątek, 2 czerwca 2017

Moje Komplety dla dziewczyn

Hej tutaj Kuba

I dzisiaj pokaże wam moje komplety jakie stworzyłem na moim drugim koncie

Nazwa : XxDevilAngelxX1

Zaczynamy


1.Na rolkach




VIP : Tak

SC : 1375

Diax : 7








2.Na miasto



VIP : Nie

SC : 1200

Diax : 12



3.White Summer



VIP : Nie

SC : 3400

Diax : 0


4.Szkolne Emo


VIP : Nie 

SC : 1475

Diax : 9



5.Kawaii ^^


VIP : Tak

SC :2350

Diax : 7


6. My Little Moviestar




VIP : Tak

SC : 2475 

Diax : 6 


7.Galaxy Girl


VIP : Tak

SC : 1650

Diax : 5






























To na tyle z moich kompletów

I uwaga mam ogłoszenie

Niestety od 5 czerwca do 14 czerwca nie będę aktywny na blogu , Ponieważ jadę na kolonie ( Zieloną szkołę )

Ale spokojnie 15 pojawi się kolejne Q&A 

Ja się z wami żegnam i życzę wam miłego dnia

Bajo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...