czwartek, 15 czerwca 2017

Basic Spree.30 , 20 , 10 SC Za prawie wszystko ? WTF ?! Motywowe MSP #1

Wchodzę sobie na msp

I moim oczom ukazał się nowy motyw

Ale to nie taki zwykły

tylko z wyprzedażą.

Bardziej zacznę tak

Mamy szalone zakupy które robią wyprzedaż na wszystko po 50 %

Ale po co je robić skoro możemy tylko płacić 30 , 20 i 10 ?

Nowy motyw jest na to odpowiedzią 




Pokaże wam teraz screeny co jest dla chłopaków , a co dla dziewczyn

i tła i animacje też rzeczy do pokoju






Tylko 3 strony ?

Chłopacy mają gorzej


Dobra , a teraz u dziewczyn







4 STRONY ?!

Dziewczyny są lepsze od chłopaków ;-;

Płacz , smutek , żałoba


Dobra teraz pora na inne rzeczy



P.S Screeny robiłem z mojego 2 konta

Nazwa : XxDevilAngelxX

Możecie mnie zapraszać przyjmuje od 6 lvl , ale za 5 dni to się zmienił i będę przyjmować od 8 lvl

Tak wiem na moim drugim koncie mam taki styl emo

Motyw nawet jest spoko

Ocenka :

19,5/20

To na tylę z tego motywu

mam nadzieję , że ci się ten post spodobał

i życzę ci miłego dnia

Do zobaczenia

Cześć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...