wtorek, 27 grudnia 2016

Jak wyglądać ładnie na początkującego moviestar? [chłopak]

Ok po pierwsze Karnacja

Mamy kilka odcieni skóry ale, żeby wyglądać normalnie to musimy wybrać tą:




Twarz, usta, nos,oczy

Mamy 3 nosy, usta i oczy najlepszy są takie 

Jeśli chodzi o kolor oczu to dajemy : Niebieski,Zielony,Brązowy można dać inny ale nie przesadzajmy


Włosy

Ok na pewno nie bierzemy tego 

Jeśli chodzi o kolor włosów ma być: Brązowy lub bląd jeśli chodzi o włosy z kilkoma kolorami nie róbcie nigdy tak, że 1 kolor to brązowy 2 to różowy a 3 zielony bo wtedy wygląda to koszmarnie. Łączcie kolory ale, żeby to jakoś wyglądało.

Bluzki

Nigdy nie bierzcie takich bluzek:
Dramat ale nie jestem pewna z bluzką Yolo ale jednak nie wygląda zbyt ładnie 
Pamiętajcie kolor ma być dopasowany

Spodnie

Proszę nie bierzcie takich spodni ^ 

Jeśli chodzi o kolor ma być granat albo jasny niebieski byle nie różowy

                                                                           Buty

Pamiętać nie brać tych butów 



                                                Końcowy efekt mojej postaci





                                                 Postać ma być ładna i orginalna
                                                  nie, może być brzydka 
                                                    ma być fajna rapy nie idą mi dobrze
                                                     więc nie krytykuj dobrze?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...