wtorek, 27 grudnia 2016

Jak wyglądać ładnie na początkującą moviestar? [Dziewczyna]

Cześć!
Jestem Koterina. Na transformice jest taka użytkowniczka, ale to nie ja.
W tym poście chcę wam przedstawić jak ładnie wyglądać na osobę początkującą, a więc:

                                                             Zacznijmy od karnacji.
Mamy do wyboru kilka odcieni skór, ale myślę, że jeśli chcemy mieć taką 'realną postać' najlepiej wybrać tą:


                                                             Twarz- oczy, usta nos.
Mamy do wyboru po 3 z każdego - Nosy, usta, oczy. Myślę, że te na pewno odpadają. Są małe jak na taką twarz.

Zostają nam jeszcze 2 pary, ale dla mnie i te i te są świetne, więc wybór należy do was. To samo z ustami i nosami. Tylko pamiętajcie: Jeżeli chcecie zmienić kolor ust, pamiętajcie żeby to nie był czarny, zielony, żółty,  fioletowy czy też niebieski, biały.  Może być jasny róż, róż ciemny, czerwony jasny, czerwony ciemny. To samo z oczami: Nie żółty, biały tylko odcienie niebieskiego, zielonego, szarego, brązowego.
                                                                     Włosy.

Myślę, że tu także do wyboru, ale wiem jedno: Ta para włosów nie powinna w ogóle się znaleźć na stronie początkowej.
Wybraliśmy już włosy. Z kolorem nie powinno się szaleć np. żółte, zielone, niebieskie, czerwone. Raczej zwykły brąz, blond... rude. Jednak są takie włosy przy których można dać końcówki np. niebieskie. Są to te:
Jeżeli nie wiesz gdzie jest ładny odcień blondu czy brązu albo rudego, to zaznaczyłam na obrazku:


Przechodzimy do bluzek. Po pierwsze, na pewno nie ubieramy tego:

                                                        
To jest po prostu dramat. Możemy ubrać natomiast tą kurteczkę jeansową, bluzeczki, koszule. Jednak wybierając kolor lepiej nie ubierać 3 różnych kolorów, które w ogóle do siebie nie pasują lecz warto np. niebiesko- różowo, zielono -pomarańczowo... Sami sobie wybierzcie jakie połączenie kolorów. Jeżeli we włosach ubraliście te z końcówkami i wzięliście je np. na kolor zielony to bluzkę starajcie się wybrać z takim samym odcieniem zieleni.
                                                                     Spodnie, spódnice
Hmmm. To samo z kolorami. Lepiej nie szaleć tylko wziąć jeansy lub getry (ewentualnie spódnice), ale niech będą koloru takiego jaki występował w bluzce, lub jeśli wybraliśmy te włosy z kolorowymi końcówkami.
                                                                            Buty
Wszystkie buty są ładne, jeżeli zastosujemy do nich odpowiedni kolor. Tak samo jak w spodniach, spódnicach i bluzkach- żeby miały kolor taki jak się powtarza w ubiorze,

Moja postać wygląda tak: 


Mam nadzieję, że pomogłam.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...