poniedziałek, 26 grudnia 2016

Jak szybko nabić 200 sc i więcej?

Cześć! Jak szybko nabić 200 sc i więcej? To proste! Po prostu wejdź na stronę  http://www.yopmail.com/pl/email-generator.php

Będzie tam wygenerowany email. Wtedy wejdź na swoje konto na msp

i kliknij w przyjaciele będzie tam taki napis.

Klikamy i kopiujemy email z YopMail i wysyłamy
i wtedy otwieramy skrzynkę czyli sprawdź maile. Powinno być: użytkownik (Twój nick) zaprosił cię to gry.
Gdy klikniemy to na msp pojawi się: Czy chcesz dołączyć do gry?  oczywiście klikamy, że tak i tworzymy tą postać.

Gdy już ją stworzyliśmy na swoim koncie dodajemy ją do znaj i  wtedy akceptujemy, a gdy już zaakceptuje usuwamy, i dodajemy i akceptujemy.
Właśnie tak dostaliśmy chyba już 2 i połowę fame teraz dajemy grafy z innych kont i robimy zadania.
Takim sposobem uzyskaliśmy dużo sc,ale prawdopodobnie mamy 4-5 lvl, więc robimy tak: Oglądamy filmy a potem dajemy grafy z innych kont lub je tworzymy i dajemy sobie grafy, albo gramy w stwórz i oceń ale nie zapominamy, bo gdy obejrzeliśmy 10 filmów będziemy mieć award który daje nam 125 fame.

Mam nadzieje że pomogłam w ten sposób wam! Zaprosiłam już 23 graczy i nabiłam im 6 lvl i teraz też to robie XD.

Zapomniałam wspomnieć, że gdy zaprosimy 1 gracza dostajemy ... a co ja będę wam pisać lepiej wam pokaże :
nagroda 500 fame

















Taki mój wiersz, może nudny może nie :D 

MATMY nie lubię
na RELIGI się nudzę
a na POLAKU się budzę
na HISTORII się śmieje 
na PRZYRODZIE kłócę 
a na W-F uczę
na MUZYCE tańczę i śpiewam
na ANGIELSKIM ziewam
a na RUSKIM olśniewam

:DDDD Pozdrawiam! >.<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...