piątek, 2 lutego 2018

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi .


Dobra hej tutaj Kuba i dzisiaj opowiem wam o dziwnej rzeczy, która przeraziła bardzo graczy . Mnie i Majkę też i Gosie.

Ok wracając do rzeczy dzisiaj opowiem wam co się dziwnego działo ostatnio na MSP . Gracze normalnie panikowali , ale te screeny wam wszystko wyjaśnią .


Nom widzicie coś dziwnego ja oczywiście . Zack jest ubrany inaczej bardziej creepy , Pixi ubrała się bardziej creepy od Zacka , a Juna ma ubranie jakie nigdy by na siebie nie ubrała . Prawdopodobnie to jest błąd gry , który modzi próbują naprawić , a Juna prawdopodobnie miała włama chociaż nie wiadomo . Istnieje sztuczka przez, która można zmieniać ciuchy nie wchodząc na konto , ale nie wiem jak go wykonać . Gracze trochę spanikowali , ale nie ma się chyba niczego bać .

Ok to na tyle i życzę ci miłego dnia , południa , rana , wieczora , nocy , bo nie wiem kiedy czytasz ten post . Ok to pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Juna13 , Pixi i Zack mieli włam ?

Ok szybki update . Teraz nie będę pisać postów z konto thecookiemsp tylko z mojego nowego Galaxy Jirachi . Dobra hej tutaj Kuba i dzisia...